  • Data: 2009-11-17 20:56:21
    Temat: Re: Lokatorskie prawo do lokalu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz czy nie zdążysz? To że spółdzielnia ma obowiązek wywiązać się
    > z obowiązku w ciągu 3 miesięcy, wcale nie oznacza, że nie może tego zrobić
    > np. w 15 dni.

    Nowe, ze wsi pracownictwo tam jest. Moje koleżanki z Warszawy już tam
    niestety nie pracują, więc nie mam co liczyć na szybkie przekształcenie.
    Już się z tym chamstwem trochę naszarpałam, więc wiem jakie toto potrafi
    być mściwe.

    > ROTFL. No jak u was się ściany wywiewają od przeciągu, to może
    > faktycznie lepiej te mieszkanie sprzedać niż uwłaszczać.

    Lepsze to niż z BTS-u :-) Blok budowany w 1974 roku. Widziałam budowę od
    podstaw, bo niedaleko mieszkałam z rodzicami. Połowa ścian zewnętrznych
    jest z pustaków!
    Jednak chętnych na mieszkanie w tym bloku i miejscu Warszawy to byłoby,
    że hoho. Piękne widoki (fakt, nie góry, lasy, ale trzeba się cieszyć z
    tego co realne).

    > Zresztą w większości spółdzielni naprawy wewnątrz lokalu (poza pionami
    > instalacji itp.) od dawna należą do lokatorów, bez względu na to, jakie to
    > jest prawo do lokalu.

    A ja nie dałam zarobić murarzowi. Nie miał u mnie tym razem fuchy.
    Pracował w ramach swojej pracy "państwowej".

    --
    animka