  • Data: 2009-11-17 18:19:21
    Temat: Re: Lokatorskie prawo do lokalu
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hdstlu$4h0$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale od stycznia to już kupę pieniędzy będzie kosztowało. 2 miesiące temu
    > mogłam wykupić za te 800 zł, ale jakoś mi się nie chciało, trochę
    > chorowałam i miałam inne sprawy na głowie. Teraz już nie zdążę do końca
    > roku.

    Skąd wiesz czy nie zdążysz? To że spółdzielnia ma obowiązek wywiązać się
    z obowiązku w ciągu 3 miesięcy, wcale nie oznacza, że nie może tego zrobić
    np. w 15 dni.

    > Poza tym musiałabym administracji za wszystko płacić, a tak mi ostatnio
    > murarz na protokół zreperował ścianę w pokoju, bo wiatr ją trochę wywiał
    > (pomimo, że blok jest ocieplony styropianem). Będąc całkowita właścicielką
    > musiałabym za to zapłacić, chociaż to nie była moja wina.

    ROTFL. No jak u was się ściany wywiewają od przeciągu, to może
    faktycznie lepiej te mieszkanie sprzedać niż uwłaszczać.

    Zresztą w większości spółdzielni naprawy wewnątrz lokalu (poza pionami
    instalacji itp.) od dawna należą do lokatorów, bez względu na to, jakie to
    jest prawo do lokalu.