    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licznik energii elektrycznej
    Date: Wed, 1 Jun 2005 11:00:44 +0200

    Dnia 1 cze o godzinie 08:01, na pl.soc.prawo, sg napisał(a):

    > Ja po prostu chcę zwrotu pieniędzy za zawyżoną taryfę.

    Zmieniałeś taryfę?
    Czy masz raczej na myśli opłate za zużytą energię elektryczną?

    > Co do wyjaśniania to pisałem,że protokół badania licznika stwierdza autorytatywnie,
    > że przyczyna to magnes lub magnesy co jest bzdurą i mnie obraża.

    Ktoś podpisał taki protokół prawda?
    Jeżeli nie zgadzasz się z tym protokołem - musisz go podważyć.

    > Gdyby chociaż było słowo -prawdopodobnie-ale tam jest stwierdzone,że na pewno.

    No przestań - przecież to ekspertyza!! A nie zgadywanie.
    Wyobrażasz sobie gdyby po sekcji zwłok wydawano opinie 'może się utopił' a
    'może go potrącił samochód' - to by były jaja - co? :P

    > A jednocześnie wniosek jest o obciążenie mnie kosztem badania licznika.

    No przecież wnioskowałeś o ekspertyzę - więc dlaczego jesteś taki
    zdziwiony?

    > A w takim przypadku wniosek powinien być do sądu,prokuratora itp.

    Jaki wniosek?

    > Mówiąc krótko zamierzam udowodnić,że niesłusznie zostałem posądzony(chyba ja
    > najlepiej wiem o tym!!)

    Zapewne, najlepiej wiesz .... ;)

    > oraz domagać się zadośćuczynienia poprzez odliczenie zawyżonego naliczenia
    należności.

    Najpierw podważ ekspertyzę że układ pomiarowy 'nie jest namagnesowany'.

    Trzeba było po użyciu 'tego dodatku' skontrolować jak się mają wskazania
    ....zauważyłbys gołym okiem że namagnesowany układ pomiarowy wskazuje KILKU
    krotnie wyższe zużycie niż faktycznie REALNE.
    Wtedy nie trzeba było być cwaniaczkiem i zgłaszać 'ekspertyzy' tylko......
    no właśnie tego nie napisze co trzeba było zrobić :P

    --
    Herbi
    01-06-2005 11:00:42