  • Data: 2005-06-02 05:26:07
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1 cze o godzinie 23:35, na pl.soc.prawo, sg napisał(a):

    > Chociaż ta grupa ma w nazwie prawo ale jakos niemrawo to wszystko
    > wychodzi!!.Wygląda na to,że byle imbecyl może mi wmówić,że kombinuje i nie
    > ma odwołania od tego?.Jak zabierali licznik to pisali protokół,w którym jak
    > wół pisze,że plomby ok,brak ingerencji itp.Więc co się nagle
    > zmieniło?.

    Co do plomb, ingerencji ....
    Czy jeżeli ktoś Cię zamorduje podając truciznę, a nie strzelając Ci w łeb
    ani nie dźgając nożem - czy oznaczać będzie to że jesteś żywy?
    Są różne sposoby *uszkodzeń*.

    > Panowie wykręcili licznik ,wrzucili go do papierowej torby z jakąś
    > plombą i pojechali!!.Skąd ja mam wiedzieć gdzie trzymali ten licznik ponad
    > miesiąc w tym worku papierowym?!!.Skoro mnie się nie wierzy,że w dobrej
    > wierze składam reklamację to niby dlaczego ja mam wierzyć,że trzymanie
    > licznika w papierze diabli wiedzą gdzie nie namagnesuje go?!!!.Przecież to
    > jawny absurd!!.

    Po wypadku drogowym, w szpitalu pobierają Ci krew ..... skąd pewność że
    badania przechodzi akurat Twoja próbka krwi?

    > Rachunki zawsze miałem dośc wysokie i nie robiłem z tego
    > problemu.Ale zacząłem właśnie liczyć i porównywac i wyszło mi ,że nie może
    > tak byc -to się potwierdziło.

    Wysokie rachunki - to pojęcie dosyć subiektywne ... ;)
    Płacisz po 15 tys miesięcznie? Nie? To co Ty płacisz za rachunki ;)

    Za układ pomiarowy - licznik odpowiada jego użytkownik.

    BTW - jeżeli ktoś stosował magnesik to licznik po zdjęciu magnesu
    "zapieprza" niemiłosiernie - nie mówię bynajmniej że tak jest w Twoim
    przypadku. Ktoś już Cię tutaj pytał czy licznik nie jest przypadkiem np. na
    klatce schodowej w miejscu dostępnym dla osób postronnych...... jeżeli tak
    - to masz obronę.

    > A tak na mrginesie to słyszałem,że są na świecie państwa prawa.Ale to musi
    > byc bardzo daleko...

    Wiesz ile wyroków zapadło w sprawie gostka który dźgnął nożem włamywaczy
    którzy włamali się do jego mieszkania?
    Siedem wyroków.... każdy z wyroków inny .... ;[

    --
    Herbi
    02-06-2005 07:26:05