  • Data: 2008-07-15 21:05:14
    Temat: Re: Leniwy pracownik- lekki offtop (Zwolnienia lekarskie prawe i lewe)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g5j0a9$8ev$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Cóż, tu się mylisz.Jako człowiek ZZ ( jeżeli tak jest)powinieneś te
    > rzeczy wiedzieć.Więc podpytaj gdzie trzeba.Polecam.
    Nie, nie mylę się. Podpytaj gdzie trzeba zanim będziesz gadał, polecam.

    I jeszcze jedno - g***o tobie i komukolwiek czy jestem związkowcem, w jakiej
    randze, dlaczego itp. Proszę więc się do tego nie odwoływać, obronić się
    umiem ale to jest prostackie.
    Jestem użytkownikiem grupy i tyle.

    > Metody te same.Zasadność wystawiania( dla ułatwienia dodam)
    Nie wiem wprawdzie o co ci tu chodzi, ale pewnie o nic.

    > Nie ma obowiązku chorowania
    Zakazu też nie.

    > Hehe, kolejne błędne stwierdzenie.
    Tak ci się tylko wydaje, bo brak ci wiedzy.
    Ktoś ci powiedział, że chory musi leżeć w miejscu zamieszkania?
    Kłamał.

    > Ok. szpital.Zgoda. Ale to inna
    > historia...
    Jaki tam szpital...

    > Policzone mam od dawna.I zestawione.
    Ty naprawdę nie rozumiesz.
    Mam wyjaśnić?

    > Poprzednie wątki.Żeby dosrać pracodawcy wypadałoby przechorować z
    > miesiąc, no nie? Tak do momentu przejęcia wypłaty zasiłku przez ZUS..
    Przecież ci tłumaczyłem, że to nie musi być w jednym kawałku ani na tę sama
    chorobę.

    Aha, to na zdrowie.

    --
    Jotte