  • Data: 2008-07-15 21:13:05
    Temat: Re: Leniwy pracownik- lekki offtop (Zwolnienia lekarskie prawe i lewe)
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrozumże - ja nie doradzam, tylko opisuję jak wygląda obecnie stan prawny.
    Aaa, teraz nie doradzasz..Rozumiem;-))

    > Guzik prawda. Odpowiednie działanie nie daje takiej szansy. Ani ZUSowi,
    > ani tym bardziej pracodawcy, który jest w ogóle bez szans.
    Cóż, tu się mylisz.Jako człowiek ZZ ( jeżeli tak jest)powinieneś te rzeczy
    wiedzieć.Więc podpytaj
    gdzie trzeba.Polecam.

    > Nikt nie mówił o tym samym lekarzu.
    > Nie wymyślaj czegoś tylko po to, żeby z tym potem polemizować.
    Wariant.Ok. różne zwolnienia od różnych lekarzy.Pasuje.
    Metody te same.Zasadność wystawiania( dla ułatwienia dodam)

    Nie ma obowiązku chorowania
    > Nawet jak ma leżeć też nie.
    Hehe, kolejne błędne stwierdzenie. Ok. szpital.Zgoda. Ale to inna historia...

    > No i teraz policz sobie czas procedury i zestaw z jednostką chorobową.
    Policzone mam od dawna.I zestawione.Nie bada się zwykle kobiet w ciąży i ew.
    pacjentów
    nowotworowych.Reszta do zrobienia.

    > Skąd ci się te 30 dni wzięło?
    Poprzednie wątki.Żeby dosrać pracodawcy wypadałoby przechorować z miesiąc, no nie?
    Tak do momentu
    przejęcia wypłaty zasiłku przez ZUS..

    > Nie prościej depresja? Modne w ostatnich sezonach.
    Wszystkie psychiatryczne mają wzięcie.

    > Nic nie pisałem o lewych kwitach.
    Ja piszę.