  • Data: 2021-10-24 22:12:33
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Moim zdaniem najpierw należałoby ustalić, czego chce Berlin. Jak chce,
    > to załadować uchodźców w pociąg specjalny i jak ludzi tam zawieźć, a nie
    > cudować. Jak nie chcą, to odeprzeć atak wszelkimi dostępnymi siłami.
    > Wiem, że będzie to niepolityczne, ale moim zdaniem użycie broni palnej
    > do odparcia spowoduje mniej ofiar, niż hipotermia. Bo oni idą sądząc, że
    > się uda. Jakby wiedzieli, ze to nierealne, to by się wycofali. Nie wiem,
    > ile bedzie dziś w nocy, ale przed chwilą wróciłem "z lasu" i było +4°C.
    > Pewnie spadnie do zera.

    IMHO Wygląda na to że chce mieć dupę krytą i mieć na kogo zwalać jakby
    wyszło że Niemieccy wyborcy nie chcą Drugiej Fali Gości Merkel.
    IMHO na razie ustawiają się tak by móc krytykować (niekoniecznie z
    miejsca) co by Polska nie zrobiła.

    Grubo po fakcie każdy głupi potrafi być mądry, nawet Niemiec.

    --
    A. Filip