  • Data: 2021-10-24 22:04:20
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2021 o 20:33, n...@o...pl pisze:
    > iedyś pytałem w jaki sposób 100 tys. Czeczenów zmieniło twoje życie
    > (i wszystkich Polaków).

    Czeczeni po prostu chcieli tu żyć, bo nie mogli w swoim kraju. Ponieważ
    żyli w obrębie Rosji, więc znali język słowiański, a tym samym bez
    większego problemu nauczyli się Polskiego. Po za tym zauważ, że Czeczeni
    nie leźli przez las. Już na granicy byli jednoznacznie identyfikowani.

    Ja jestem przede wszystkim za identyfikacją wchodzących.

    --
    Robert Tomasik