  • Data: 2005-05-10 09:46:29
    Temat: Re: Kontrahent domaga sie łapówki - jak postąpić?
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    strapiona napisał(a):
    > Jak mogłabym się przeciwstawić korupcji?
    > Czy mogę nagrac na dyktafon rozmowę z nim,
    > że jestem gotowa na kompromis, bo potrzebuję
    > utrzymać to zlecenie i jestem gotowa zapłacić
    > to "ubezpieczenie"?
    > Jeśli tak to co dalej z tym fantem?
    > Pójść z nagraniem na policję, do prokuratury
    > czy jeszcze gdzie indziej?

    Na policję nie masz co iść, bo to nie korupcja. Z prawnego punktu
    widzenia to tylko działanie na szkodę tamtej firmy i ewentualnie
    ukrywanie dochodów.
    Ja bym zaryzykował i uderzył do prezesa (lub lepiej właścicieli, jeśli
    prezes nie jest współwłaścicielem) tej firmy z jakimś nagraniem, w
    końcu w interesie tamtej firmy jest wyeliminowanie tego człowieka. A
    uczciwość w biznesie najczęściej jednak popłaca. Życzę powodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin