  • Data: 2004-09-17 19:24:02
    Temat: Re: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > To, ze taka osoba okradla przewoznika, a posrednio takze miliony uczciwych
    > pasazerow oraz moja osobe. Jaka i komu szkodę wyrządza osoba zrywajaca w
    > lesie chronionego grzyba?

    Pewne gatunki flory i fauny podlegają szczególnej ochronie z bardzo
    konkretnych powodów.

    Mianowicie są to gatunki zagrożone wyginięciem. A wyginiętego gatunku
    nie odtworzysz - za żadne pieniądze. Stratę poniesie cała ludzkość - i
    to nie tylko w tym pokoleniu.

    Cóż - dla niektórych materialistycznych odpadków ludzkości liczy się
    tylko coś, co można przeliczyć na konkretną złotówkę czy inną walutę.