eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-21 09:41:13
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-21 o 08:36, m pisze:

    > A czy słyszałeś o tym żeby komornik nie zlicytował samochodu w leasingu
    > mimo żądania wierzyciela i wierzyciel uzyskał od niego za to odszkodowanie?
    >
    > Bo wg Tomasza komornik *musi* zlicytować choćby nie chciał, bo inaczej
    > naraża się na odszkodowanie.

    Oczywiście, tak jest. Skoro samochód został zajęty, to musi być
    zlicytowany (jeśli nie było powództwa przeciwegzekucyjnego), sprawa jest
    tak oczywista, że nie sądzę, aby jakikolwiek komornik postąpił inaczej.

    Równie dobrze możesz się pytać, czy jak komornik zajmie pieniądze, to
    może ich nie wypłacić wierzycielowi.

    --
    Liwiusz