  • Data: 2006-09-27 21:19:58
    Temat: Re: Kogo pozwać?Jaki sąd jest właściwy?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *scream* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > pozew złóz do sądu właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania.

    Jeśli to miałby być pozew przed sądem cywilnym to właściwym
    oczywiście jest sąd właściwy ze względu na siedzibę pozwanego.
    Być może dopuszczalny byłoby wniosek o wznowienie postępowania
    administracyjnego (nie mam pod ręką kpa więc nie chce mi się sprawdzać).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||