    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 18 Jul 2022 12:42:34 +0200

    On Sun, 17 Jul 2022 05:28:57 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    moze i moglby, ale terminu ustawowego nie ma :-)

    > Trzeba było jechać wg rękojmi - jest 2 lata.

    Poniewaz minelo 6 miesiecy dobrej pracy, to nie wiem czy rękojmia
    jest właściwa - nasze przepisy jakies niewyrazne. A to sa chyba unijne
    przepisy.

    Ale o ile w rękojmii jest czas na "ustosunkowanie sie", to nie ma
    czasu naprawy okreslonego.

    Poza tym tak do konca nie wiadomo, czy OP oddal "na gwarancje" czy
    "na rekojmie" ..

    J.