    From: Shreek <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Date: Wed, 22 Nov 2006 12:44:38 +0100

    szerszen napisał(a):

    > idealisci, dobre sobie, pracuja w zawodach jakie sobie wybrali,
    > wiedzieli na co sie pisza, ja jakos pracujac w duzym miescie musze sobie
    > radzic, jesli nie ma pracy w jednym zawodzie, nauczyc sie czegos innego
    > i pracowac w innym, w zyciu mi nawet we lbie mysl taka nie powstala, aby
    > od szkoly do emerytury pracowac w jednym zawodzie i marudzic ze malo
    > placa, malo placa to zmieniam zawod, albo firme

    Jest to pewien sposób, zapewne dobry aby mniej narzekać.
    Widać, że masz niewątpliwą zaletę (lub wadę, w zależności kto i z której
    strony patrzy) polegającą na tym, że nauczysz się czegoś w teorii lub
    odrobinie praktyki i potrafisz sprzedać swoje umiejętności jako dobrego
    doświadczonego specjalisty.
    (chyba, że zarabiasz na prostych pracach, do których nie trzeba nabywać
    umiejętności przez kilka lat).

    Tylko, że później mamy efekty pracy takich specjalistów, którzy są
    święcie przekonani, że potrafią naprawić współczesny telewizor LCD tylko
    dla tego, że dziesięć lat temu pracowali jako sprzedawca w sklepie z
    podzespołami.

    --
    M.
    GG: 1119311