  • Data: 2004-11-09 20:38:27
    Temat: Re: Kanał krzyżyk, wrony, i takie tam różne.
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > płacił
    >
    > No tego nie roczytamy. Gość pisze, ze na skutek jego wypowiedzenia. Pytanie,
    > co napisali w piśmie do niego. Czy wypowiadają z uwagi na niepłacenie
    > abonamentu, czy z uwagi na jego wypowiedzenie. To ma znaczenie kluczowe dla
    > sprawy.

    Coś mi się obiło oczy że istnieje jakiś termin po którym ciężko jest
    wyegzekwować nalezność. Jeśli istnieje to ile to czasu. Ile musze trzymać
    dowody wpłaty. Chyba nie ponad 5 lat. Od momentu wysłania im faksu upłynęło
    już ponad 5 lat. Faks był wysłany w przepisowym terminie. Mam jeszcze ten faks
    i kwitek z maszyny że dotarł do odbiorcy. Od nich nie było żadnej odpowiedzi.
    Przepraszam. Była jedna reakcja, przestali przysyłać gazetę z reklamami i
    programem. Kwit na zdanie dostałem u dystrybutora. Nie musiałem domagać się
    kaucji bo dekoder był wzięty w jakiejś akcji promocyjnej. Ten kwit tez mam.
    Nawet była taka sytuacja że w pewnym momencie jak sobie kupczyli moim niby
    długiem to od drugiej firmy dostałem papier że mam zapłacić za te półtora roku
    i dekoder. Pierwsza chciała tylko za półtora roku. Trzecia chce też za półtora
    roku. To tylko świadczy o bajzlu jaki mają. Tomek