eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Date: Wed, 26 Feb 2014 20:38:21 +0100

    > Dokładnie takiej skrupulatności bym oczekiwał.
    > Lekarze biora srednio 50zł za 2 tygodnie L4 (smieszne ze sa takie oficjalne
    > stawki, prawda? A wiem ze sa bo zasłyszałem to juz w kilku miejscach)
    > Pewnie przy sprawie sadowej wiecej o ile lekarz wie.
    > Jak myslisz, ilu lekarzy nalezałoby posadzić, zeby stwierdzili, ze nie
    > opłaca sie wypisywac lewych recept?
    > Strzelam ze po 20 takich przypadkach, naglosnionych i opisanych zdobycie
    > lewego L4 graniczyło by z naprawde dobrymi znajomościami.
    > Ale musiałby sie komus chciec.

    głupoty jakich mało. Idziesz do lekarza, mówisz że Cię boli i też papier
    dostajesz

    nie trzeba bardzo kombinować. A jak już naprawde chcesz to sobie łamiesz
    mały palec i masz zwolnienie na 2 miesiące bo osoba ze złamanym małym
    palcem to kaleka

    ostatnio z okazji stopy Justyny K była akcja, że jakiś orzecznik cofnął
    zwolnienie bo koleś siedział już 2 miesiące na mały palec i nie mógł
    pracować. I założę się, że nie trzeba do tego żadnych kontaktów.

    Mój kolega miał rozwalony obojczyk. Po 2 miesiącach u lekarza mówi, że
    już wszystko OK. Lekarz na to, że do czasu jak nie zobaczy USG to go do
    pracy nie wypuści bo by za niego odpowiadał. Termin badania na za
    miesiąc więc kolega w domu miesiąc siedział bez sensu bo nie było badania.

    Jak kulawo działa służba chora to można pisać i pisać. I nie trzeba
    extra opłaty.