eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja › Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
  • Data: 2020-09-11 14:38:50
    Temat: Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie na allegro, ale:
    * Kradzieżą auta "nie pójdziemy do administracji bo na tych czterech kamerach co nam
    Pan pokazuje palcem i tak nic nie będzie widać,
    bo na pewno w nocy kradli, a w poniedziałek niech pan pojedzie tym skradzionym autem
    złożyć zawiadomienie na komendzie" (był
    piątek);
    * Pobiciem "przecież pan wstał i chodzi to nic panu nie jest i niech pan se skarży z
    kodeksu cywilnego, a jeszcze za nieuzasadnione
    wezwanie patrolu może być mandat".

    O polucji mam zdanie jak Shrek, albo on jak moje.

    -----