  • Data: 2004-04-06 12:17:43
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w jaki sposób wyprzedza nie zmieniając pasa ruchu ?
    > Chyba, że wyprzedzjący cię pojazd przed wykonaniem manewru jedzie w
    > odległości: 30 (ty od krawędzi)+60 (twoja szerokść)+~50 (odległość od
    > ciebie)=140 cm.

    50? pobożne życzenia, nierzadko 20-30. ja też nie zawsze jadę 30 od
    krawężnika, czasem bliżej (to wtedy, jak mam [przepisowy mode on] ;-) )
    Lewym kołem jedzie po linii oddzielającej pasy i daje radę.
    Nierzadko nawet nie zwalniając. Fajnie się jedzie rowerem, jak cię ktoś
    z v=80 km/h wyprzedza w odległości <=50cm.

    Dlateto zajmuję często cały pas. Każdy, kto trochę pojeździł rowerem po
    mieście, zrozumie to bez problemu.

    chester

    --
    "Kobieta, która nie może być brzydka, nie jest piękna." (Karl Kraus)