  • Data: 2019-01-11 15:08:53
    Temat: Re: Jazda hulajnogą elektryczną po alkoholu
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem sobie wczoraj.

    Dziwna pora roku. Naładowałam i czekam wiosny.
    Jak jakieś 2 tyg temu pojehałam do sklepu, co prada nieco dalej, pewnie ze
    400-600m dalej niż zwykle, to ostatnie 500m, wracając musiałam prowadzić, bo
    zdehła z zimna.
    Na dodatek szkoda mi jej na śnieg.
    Co prawda po odśnieżonym hodniku jeżdżę, i ona nawet bezproblemowo jedzie po
    śniegu puszystym około 5cm, a koło napędowe 5,5 cala , drugie 5 cali, ale
    szkoda mi, że śnieg gdzieś wlezie, pszebicie, i akomulator i elektronika
    może polecieć.
    Obkleiłam lepcem kwadratowe uszczelki, by było szczelniej, ale jednak szkoda
    spszętu.
    Więc nie jeżdżę.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)