  • Data: 2003-09-16 06:21:16
    Temat: Re: Jak zwolnić pracownika?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bk5a6i$j2h$2@news.onet.pl...
    > plusz rzecze:
    >
    > W tym kraju ludzi już zupełnie pogięło.

    chyba niektórych pracodawców ...

    nie za bardzo rozumiem, dlaczego nie chcą po prostu zwolnić człowieka z
    podaniem uczciwego powodu i normalnym terminem wypowiedzenia, tylko straszą
    zwolnieniem dyscyplinarnym i poprzez szantaż wymuszają napisanie
    wypowiedzenia

    czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jaka jest różnica ?

    skoro pracodawca postępuje nieuczciwie i z dnia na dzień stosuje takie
    metody to jak inaczej można go traktować ?

    --
    pozdrawiam
    plusz