  • Data: 2010-08-02 09:42:19
    Temat: Re: Jak wymeldowac osobe z mieszkania?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.1008020937550.1556@quad...

    > To jeśli da się zlokalizować niewymeldowanego.
    > Jak się nie da, to trochę dłużej - bo formalnie muszą powołać kuratora,
    > przeprowadzane jest postępowanie ustalające.
    > Z p. widzenia wymeldowującego różnica niewielka: dochodzi nękanie
    > przez listonosza :) (wysyłana jest korespondencja celem sprawdzenia
    > czy zostanie odebrana, procedura przewiduje), ew. wpadniecie kuratora
    > do sąsiadów (z pytaniem "czy tu taki mieszka i dlaczego nie")
    > i właśnie nieco dłuższy możliwy czas.

    Z ustaleniem pobytu problemu nie ma, bo osoba do wymeldowania mieszka w tym
    samym miescie pod jednym adresem wlasnie od prawie 15 lat.
    Nie wiem jednak, czy wynajmuje czy tez jest w jakis sposob wlascicielem
    tamtego lokalu (moze rodzina zasponsorowala i jest na rdozine?) i moze sie
    tym zaslaniac, ze w obecnym lokalu gdzie wynajmuje, wlasciciel nie chce ja
    zameldowac. Czy to bedzie wowczas problem?