  • Data: 2010-08-02 11:14:36
    Temat: Re: Jak wymeldowac osobe z mieszkania?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i3641r$1u3$1@news.onet.pl...

    > Nie dla Ciebie.

    OK, dzieki.

    I male pytanie dodatkowe:
    Czy jesli sie okaze, ze wynajmuje na tak zwana "gebe" to w takim przypadku
    "ruszenia" tej sprawy z meldunkiem, moze sie ktos przyczepic o ewentualne
    umowy, podatki za wynajmowany przez ta osobe lokal?
    By bylo jasniej, czy w sytuacji ruszenia spraw meldunkowych wlasciciel
    mieszkania ktory tej osobie podnajmuje bedzie mial problemy jesli robi to
    "na gebe" czy te sprawy sa totalnie ze soba nie powiazane?