  • Data: 2009-06-19 06:49:38
    Temat: Re: Jak sprawiedliwie podzielic sie majatkiem przy rozwodzie?
    Od: "Latet" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Punkt wyjścia to wszystko na pół. Inny podział następuje w szczególnych
    > okolicznościach.
    > Skoro zamierzacie się dogadać (brawo!), możecie podzielić się w dowolny inny
    > sposób.

    Tak, nasza wola dogadania sie, jest naprawde bardzo mocna, a nasze relacje
    przyjacielskie. Zaproponowalem żonie, że dzielimy wszystko w proporcji 25% dla
    mnie, 75% dla niej (poniewaz jest nas 2 doroslych + 2 dzieci, to jakby kazdemu
    po 25%). Niestety, zona ma watpliwosci, czy to aby wciaz nie jest za duzo dla
    mnie :-(
    Ale jesli przekona sie, ze rzeczywiscie powszechny standard to dzielenie pół na
    pół, to bez problemu zaakceptuje moją propozycję i wszyscy będą zadowoleni.

    Pozdrawiam,

    Marek L.