  • Data: 2005-10-17 14:14:21
    Temat: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:divght$clb$1@atlantis.news.tpi.pl..
    > ale ja mam inne pytanko. Z tego co zrozumialem ten fotograf nie poszedl z
    tymi zdjeciami na policje czy do podobnych sluzb, ale poszedl do mediow
    Witam serdecznie.
    moze znamy jest Wam adres tego zakładu fotograficznego ?? Chciałbym go
    omijać w odległosci ponad 2 km.
    Nie chciałbym, aby moje zdjęcie na którym zrobię śmieszną minę zaraz
    pokazało się w internecie i na grupie pl.listserv.chomor -1, bo znalazł się
    amator podgladacz, który fachowo okresla, które zdjęcia oddać właścicielowi,
    które przekazać prasie a które puścić w internet,
    Ciekawe, czy zrobione zdjęcia przekazał pielęgniarce i ona mu zapłaciła za
    tę usługę a on porobił nieprawnie kopie, czy też zdjęć i negatywów nie
    oddał.
    Zbyszek