  • Data: 2004-03-16 22:14:29
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Magik" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy sprawca jest znany?

    > przeczytaj jeszcze raz co napisales

    sorki żle sie wyraziłem na pewno jest o co walczyc , chodziło mi o to czy
    jest szansa na ukaranie go nawet minimalna, czy to będzie tylko chodzenie
    tam i wykłócanie się a sprawa i tak trafi na półke..

    Sprawca jest znany tzn mozna go w każdej chwili zidentyfikować, mieszka w
    tym samym miescie co poszkodowana , i ona jest w stanie bez problemu go
    wskazać

    pozdrwiam