  • Data: 2004-03-17 06:42:10
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Magik" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w sumie mozna by ja wysłać do jakiegos biegłego psychologa aby sprawdził
    przed dalszymi krokami czy mówi prawde. a czy można zaoszczędzić jej
    bolesnych wsponmnień i wysłać ją do psychologa przed sprawą który w momencie
    gdy usłuszał by o gwałcie mógł później podczas sprawy wyłożyc swoja
    opinie???

    oskarżuc rodziców???? ale za co?? przecież oni ja strasznie pilnują, nie
    włóczy się i nie ma powodu aby mówić że sie nią nie opiekują, a jak córka im
    nie powiedziala to chyba nie mozna ich za to pociągnąć do
    odpowiedzialności??

    z tego co mi powiedziała to gwałciciel i jej kolega byli dobrymi kumplami i
    ona powiedziała o tym swojemu koledze żeby jakoś zareagował a ten ją wyśmiał
    i się od niej odwrócił , więc mozna powiedziec że jest świadek bo zostało to
    powiedziane kilka dni po gwałcie ,a ale czy nie będzie krył kolegi???

    jest jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem bo nie wiem czy jest ona
    istotna z tego co sie dowiedziałem to podczas ich znajomości ćpali obaj
    chłopacy , ona nie brała. , nie wiem czy podczas gwałtu nie był nacpany.

    detektyw?? no w sumie możnaby ale ile takie usługi moga kosztować??? no tak
    około ?? płacci sie za konkretną sprawę za dzień za godzinę???

    pozdrawiam