eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie jako "akt religijny" › Re: GW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie jako "akt religijny"
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie
    jako "akt religijny"
    Date: Mon, 11 Oct 2021 10:43:44 +0200

    W dniu 10.10.2021 o 21:55, J.F pisze:

    > Ale tu nie demonstracja "faszystow", tylko ludzi, ktorzy czesto
    > bliskich tam stracili.

    Trzeba być niewąskim głąbem żeby coś takiego napisać.
    Przecież oni od dawna nie przychodzą tam, aby wspominać utraconych
    bliskich.
    Bramy cmentarza są dla nich zawsze otwarte.
    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/koronawirus
    -w-polsce-jaroslaw-kaczynski-wpuszczony-na-zamkniety
    -cmentarz,1012404.html

    > A tu zobacz - Robert bardzo slusznie zauwazyl, ze glupio byloby mowic
    > Zydom, ze sie ich na zagazowanie wiezie, bo zaczna sie buntowac i
    > ukrywac.

    Słusznie zauważył? Głupio było mówić, bo zaczną się buntować...

    Ja pierdolę... nawet nie wiem jak to skomentować tak, abyś chociaż
    spróbował zrozumieć, co właśnie napisałeś.

    Shrek próbuje cię tu bronić, że tymi swoimi infantylnymi
    "wątpliwościami" i głupimi pytaniami niby taki trolling uprawiasz, że to
    takie fajne i zabawne bycie adwokatem diabła. I że właściwie w tym twoim
    trollingu nic złego nie ma.
    Tylko jakimś dziwnym trafem te "wątpliwości" masz tylko do spraw
    oczywistych dla ludzi normalnych, a skrajne głupoty, wręcz
    faszszystowską logikę, uważasz za słuszną.
    Shreka oszukałeś, mnie nie.

    > No to co - przed Zydami w tajemnicy, a w gazetach, radiu i kronice
    > kinowej bedziesz sie chwalil, jak to sprawnie rozwiazujesz kwestie
    > zydowska?
    I to jest właśnie kwintesencja logiki faszysty. Skoro już się rozwiązuje
    kwestie żydowskie, to logiczne jest, że się tym nie chwali w radiu, więc
    trudno mieć pretensje do faszysty, że się w radiu nie chwalił...

    Serio uważasz, że jego uwaga była słuszna, że głupio było mówić ludziom,
    że się ich do gazu wywozi?
    Że fakt wywożenia ludzi do gazu wystarczająco usprawiedliwia trzymanie
    tego w tajemnicy? Że wręcz słusznie postąpili, że im nie mówili dokąd
    jadą, bo... wywozili ich do gazu i mogliby się zbuntować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr