  • Data: 2023-05-25 15:00:21
    Temat: Re: GDDKiA oraz ich ubezpieczenie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 May 2023 17:00:39 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tyle, że ostatnimi czasy zwierzyna między domami w miastach chodzi.

    Jak sam wiesz to jest problem mieszkańców/włascicieli/wladz miasta/
    a nie GD.

    No chyba, ze drogą krajową do miasta weszly :-)

    > Czasem z aleka widać.

    Mysle, ze to nie ten przypadek.
    I nalezy domniemywać, ze tak nie było.

    > Ktoś ukradł konia.

    > Osoba trzecia, bo piorun już raczej nie.

    Hm, dlaczego nie?

    > Chyba nie. U mnie wszystkie są ogrodzone, a nie są płatne.

    Chodzi mi po glowie, ze był to wymóg na autostrady płatne,
    ale moze rozszerzyli.

    > Wiesz, jak było polowanie, to trzeba by wówczas się zastanowić. bez
    > polowania nie ma sensu. Jako, ze nie piszą o zbiorowym warto by
    > sprawdzić, czy jakiś myśliwy nie wpisał się do książki.

    No wlasnie o to chodzi - wpisal sie do ksiązki, nawet nie strzelił,
    a 3 km dalej sarna wyskoczyła z lasu ...

    J.