  • Data: 2007-11-28 20:48:25
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fikjb4$iag$1@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    >> Regulamin to właśnie zbiór zasad.
    > niekoniecznie
    Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych Władysława Kopalińskiego:
    _regulamin_ - zbiór przepisów postępowania a. zachowania się (członków
    jakiejś grupy w określonych okolicznościach)
    Etym. - późn.łac. regulare 'regulować; prostować' z łac. regula 'linia,
    sznur do pomiaru; reguła, prawidło' od regere

    > owszem
    Owszem nie.

    > i masz się dostosować albo opuścić teren
    Bo?
    Słowo "albo" to alternatywa wykluczająca i zostało niewłaściwie użyte - brak
    rozumienia terminu.

    > nie jesteś karany za to co zrobiłeś
    Karany?? Przez ochroniarza??

    > zdrowy rozsądek
    _Zdrowy_ rozsądek nakazuje żądać okazania odpowiednich dokumentów
    poświadczających prawo do występowania w imieniu dysponenta oraz podstawę
    podjęcia tej konkretnej interwencji.

    --
    Jotte