  • Data: 2007-11-28 22:09:53
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Zabraniaja _nieuzasadnionej_ odmowy sprzedazy, a nie wyproszenia z lokalu.

    Jasne - zabić nie wolno, ale zatrzymywania metabolizmu żaden przepis nie
    zakazuje?

    > Masz w koszyku mleko, to placisz za nie i opuszczasz sklep. Nikt Ci
    > sprzedazy nie odmawia.

    Odmawia, bo nie mogę nawet obaczyć tego mleka i dokonać decyzji
    konsumenckiej.

    > Alez ja doskonale pamietam ten nieszczesny kodeks wykroczen. Tylko, ma sie
    > on nijak do wyproszenia fotografa ze sklepu.

    A udowodnij, że fotoamator nie przyszedł też po zakupy.

    > BTW - przepis jest rownie aktualny jak zakaz spekulacji. PRL juz sie
    > skonczyl. Skoro klient nie jest zmuszany do zakupu towaru, to sprzedawca
    > nie powinien byc zmuszany do jego sprzedazy.

    To właśnie twoje pomysły na milę śmierdzą PRL-em - jak w tym filmie
    Barei, w którym wielki pan kierownik sklepu decyduje, kogo nie będzie
    obsługiwać.