  • Data: 2007-11-26 11:11:49
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: lukinko <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 24, 2:59 pm, "Photo M" <p...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    > Robiłem sobie zdjęcia na parkingu centrum handlowego po czym
    > przybiegł do mnie ochroniarz i powiedział, że mam przestać robić zdjęcia,
    > gdyż ich regulamin tego zabrania. Odparłem, że nie ma to podstaw prawnych i
    > fotografowałem dalej.

    Tez jestem fotografem, tez wkurza mnie podejscie ochroniarzy do ludzi
    ale jesli ktos na swoim wlasnym terenie ustala pewien regulamin to
    powinno sie go przestrzegac a jesli Ci nie pasuje to po co tam
    chodzic. Jesli bardzo potrzebujesz takiego pleneru jakim jest parking
    sklepu to przeciez mozna to uzgodnic z kierownictwem obiektu. Oni
    generalnie nie maja nic przeciwko temu, tylko musza o tym wiedziec.
    Mozna tez troszke oszukac, tak kiedys zrobilem w warszawskiej Arkadi
    gdzie dyrekcja nie miala ochoty nawet ze mna rozmawiac przekladajac
    termin spotkania na "za miesiac". Potrzebowalem wtedy na szybko kilka
    ujec z "promenady sklepow". Zapamietalem sobie nawisko "zajetego"
    dyrektora i robilem zdjecia, kiedy ochrona probowala mi przeszkadzac
    powolywalem sie na pozwolenie Samego Pana Dyrektora, nie sprawdzali
    juz tego, wystarczylo im nazwisko :)

    --
    pozdrowienia Luki