  • Data: 2007-11-26 13:56:38
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "piszczał" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 16:20, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:
    > piszczał wrote:

    > Oczywiście że mieli. Wystarczyło, żeby powiedzieli "proszę wyjść".
    > Jakbyś nie wyszedł, to byłoby wykroczenie albo nawet przestępstwo.
    > I nie ma to *nic* wspólnego z Twoim aparatem.

    Piotrze, na jakiej podstawie mieliby prawo wyprosic mnie ze sklepu w
    godzinach jego pracy.
    Wykluczam ewakuacje calego obiektu z powodu zagrozenia zycia lub
    awarii.
    Stalem z aparatami, robilem zdjecia, nikomu nie utrudnialem przejscia,
    nie sialem zgorszenia, nie pilem i nie palilem, nie przeklinalem, nie
    krzyczalem, nie grozilem, nie stwarzalem zagrozenia dla siebia ani dla
    innych nie usilowalem popelnic przestepstwa ani nie bylem podejzany o
    takowe.
    Czy powinienem usluchac polecenia ochrony :prosze wyjsc"
    Na jakiej podstawie mogli takie polecenie wydac?

    Pozdrawiam

    Piszczal