    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Date: 4 Feb 2007 14:26:53 +0100

    > Policjant ma obowiazek okazac legtymacje w celu spisania danych jezeli
    > tego niezrobil udaj sie do najblizszej prokuratoryi zglos przestepstwo
    > niedopelnienia obowiazku przez funkcjonariusza publicznego i jako
    > swiadkow podaj te osoby ktore widzialy zdarzenie. i dopiero pozniej
    > pogadamy.

    Nie poszłam do najbliższej, ale zgłosiłam listem poleconym do kilku wysokich
    urzędów, a linki do pisma z prokuratury przekazujące sprawę do nastęnej
    prokuratury udostęniłam w necie, wątek obok.
    I myślisz, że to miało sens ?
    Miało, żeby ludzie wiedzieli co się w kraju dzieje, nic po za tym.
    A co się w sprawie dzieje obecnie:
    Pism o przekazaniu sprawy z urzędu do urzędu mam już garść, żadne nie jest
    merytoryczne,
    co więcej np. z Ministerstwa Sprawiedliwości otrzymałam 2 pisma, różne ,
    wzajemnie sprzeczne, jedno przekazuje sprawę, w innym jest napisane,
    że to nie ich sprawa.
    Wygląda na to, że ścieżka pism jeśli się już nie zapętliła, to zapętli się
    wkrótce, a celem jest tak długie mieszanie, by sprawa się przedawniła, lub by
    mnie unieszkodliwić przez wciąż obecną inwigilację.
    Dalsze kroki skorumpowanego wymiaru sprawiedliwości to pewnie wzywanie mnie na
    dziesiątki przesłuchań, żeby mi się na całe życie odechciało czegokolwiek
    zgłaszać, i żeby mnie w końcu nie było stać na bilety i żeby zdarzyło się coś
    złego, w końcu jelśi będzie wezwanie, to termin będzie wiadomy i zorganizowanie
    np. wypadku jest wtedy proste, nieprawdaż ?