    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Date: Wed, 29 Aug 2018 12:12:39 +0200

    dyskusyjnych:f03df053-14bc-4f55-b268-a99d829f92f5@go
    oglegroups.com...
    >Jesli koledzy egzaminatorzy zeznaja ze tylko on jezdzil na przejazd
    >bedzie mial przechlapane.

    A jest jakis zakaz jezdzic po przejezdzie ?
    No chyba, ze mimo braku zakazu mozna postawic zarzut bezposredniego
    (?) zagrozenia zycia :-)

    A trasy są ustalone czy egzaminator ma wybór ?

    >Jesli jest nagranie ze kiedys juz na torach heblowal ma przechlapane
    >itd

    Ile tam przechowuje sie nagrania - dwa tygodnie ?

    Ale mogl sie zalapac.

    Inna sprawa ... nie powinien hamowac ? A jak pociag bedzie jechal ?
    A ze kursant powinien zahamowac, to on musi hamowac pozniej, zeby
    kursantowi dac czas ... no i jest ryzyko wjazdu na tory.

    No chyba ze ... przyzna ze hamowal, to dostanie za hamowanie, przyzna
    ze nie hamowal, to dostanie za niedopelnienie obowiazkow - wszak ma
    pilnowac :-)

    >tu STOP czyli szczecinska klasyka gatunku:
    >https://www.google.de/maps/@53.4390567,14.5687346,3
    a,75y,28.43h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1szd38TDDg2j3p
    h_hJitn0Gw!2e0!7i13312!8i6656
    >PS co to za jaja ? dlaczego niemieckie street view pokazuje mi Gustav
    >Adolf Strasse ?

    W Niemczech jestes ?
    W Polsce pokazuje mi Plater/Parkowa.

    Ale google sprytne, kraj rozpoznaje.
    Po skasowaniu cookie interfejs nadal jest po polsku ... ciekawe co
    zobaczy Niemiec w polskiej sieci ...

    J.