  • Data: 2018-07-23 20:30:04
    Temat: Re: Dziecko samo w domu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2018 o 19:30, J.F. pisze:

    > Hm, czy mi sie wydaje, czy inny przepis mowi, ze na drodze publicznej to
    > moga spacerowac dzieci od lat 10 ?
    >
    > A teraz pytanie za 100pkt - jakie niebezpieczne sytuacje dla 6-latka sa
    > w mieszkaniu ?

    Z poprzedniego wątku wynika, że zostawienie dziecka gdziekolwiek
    skutkuje postawieniem zarzutu nieumyślnego spowodowania śmierci w razie
    W. Co prawda to tylko dla dobra rodziców i zarzut z dupy nawet do sądu
    zwykle nie trafia, ale skoro prok stawia właśnie taki i jest to ponoć
    rutynowe postępowanie, to znaczy że dzieci po prostu nie można spuszczać
    z oka nigdy.

    Shrek