  • Data: 2014-02-19 09:36:26
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-19 08:30, Chocobo pisze:
    > Właściwie to będzie największą stratą, bo agd, jest dość nowe, meble w
    > kuchni też. Poza tym, nie ma jakichś wartościowych rzeczy. Ale ten
    > barana, wpisał nawet netbooka matki na listę.
    > Przy okazji, czy można mu narobić za takie rzeczy koło tyłka, jakaś
    > skarga na niedokładność, czy coś?
    A weź tak logicznie pomyśl. Jesteś komornikiem, przychodzisz do
    mieszkania, w którym mieszka dłużnik, widzisz sprzęty różnorakie, ale do
    czego byś nie podszedł, to dłużnik mówi, że nie jego, bo on nic nie ma.
    Skoro to nie dłużnika, czyjeś musi być, ale właściciel musi się do tych
    rzeczy przyznać i to nie w formie "panie, to moje!", bo taką deklarację
    pewnie i niejeden paser składał. Niestety, trzeba wiedzieć z kim się
    mieszka i jakie się z tym mogą wiązać "niedogodności".

    Maciek