  • Data: 2014-02-19 22:19:12
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-19 21:49, Chocobo pisze:
    > No dobrze. Najmuję u kogoś mieszkanie, jestem zameldowany. Robię długi,
    > przychodzi komornik, zabiera lodówkę, pralkę etc. W którymś momencie
    > pojawia się właściciel i zauważa 'braki'. Czy naprawdę w żaden sposób
    > nie jest chroniony? Komornik może sobie coś zabrać, bo wg niego jest we
    > władaniu dłużnika?
    Chrzanisz. Komornik przede wszystkim ustali, czyje jest mieszkanie, bo
    jak dłużnik posiada jakąś nieruchomość to już jest nieźle i jest mu co
    zabrać. Gdy okaże się, że mieszkanie wynajęte, to już taki szybki nie
    będzie do zajmowania rzeczy. Odróżniaj dwie rzeczy: wynajmowanie od
    obcej osoby, a mieszkanie u (najbliższej) rodziny.

    Maciek