  • Data: 2021-11-29 12:25:06
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Nie bardzo.
    > Bo jednocześnie podpisujesz to samo na papierze.
    > To na tableciku to dubel.
    > Ma tylko ułatwić przepływ informacji, ale skutków prawnych nie wywołuje.

    > To musiałem przeoczyć, bo nigdy nie podpisywałem tylko tablecika.

    W końcu nie codziennie odbiera się przesyłki sądowe. A ja wyjdę tu na
    wyjątkowego pieniacza -- bo załapałem się ja taką imprezę jako jeden
    z pierwszych. Entuzjazm był ogromny, jaka to nowoczesność nastała na
    Poczcie Polskiej. Zwłaszcza, że po poprzednią przesyłkę musiałem jechać
    do jakiegoś zapyziałego sklepu spożywcaego, który był "Placówką Pocztową
    InPostu".

    A tak przy okazji: ustawę o podpisie elektronicznym podpisał przed
    kamerami telewizyjnymi prezydent Kwaśniewski. Posłużył się przy
    tym swoim podpisem elektronicznym. W związku z tym nie wiadomo, czy
    ta ustawa w ogóle obowiązuje, bo przed jej opublikowaniem podpis
    elektroniczny nie miał mocy prawnej.

    Jarek

    --
    Na furmance prezydent z poprzedniego wcielenia
    Śpi i nie wie, dlaczego coś śni.