    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dobra zmiana 2 [nagi prokurator]
    Date: Fri, 15 Mar 2024 16:14:55 +0100

    On Thu, 14 Mar 2024 19:13:21 +0100, Shrek wrote:
    > Ale w chili o której zeznawał niepoczytanlnego:P

    > To chyba tak nie działa - panie ja ostatnie co pamiętam to byłem w domu
    > a potem nagle policja mnie złapała jak kierowałem samochodem - musi być
    > niepoczytalnie wódkę wypiłem:P

    A cholera wie, co było w tej kawie, czy w głowie.
    Jakis narkotyk, czy mikroudar ... ale oczywiscie zwykłemu obywatelowi
    to sąd nie uwierzy :-)

    > A tak na poważnie jestem prawie pewny że tu inne lecenie w chuja zaszło
    > - żadnej sprawy karnej nie było, bo nikt nic nie zgłosił, policjanci
    > pana prokuratora do domu odprowadzili i tyle,

    A w ogóle odprowadzili, czy sam wrócił, a oni potem żmudnie ustalali
    kto to ... i trafili na immunitet ..

    > a prokuratorzy przecież
    > nie mają obowiązku czytać gazet a nawet jakby przeczytali to jak mieeli
    > skojarzyć że to o kolegę co go zawiesili załazienie na golasa chodzi.
    > Jednym słowem nikt nic nie wszczynał bo nikt nic nie wiaedział i sprawy
    > nie było:P

    Ale ktos wydał decyzję o prywróceniu, więc jakas sprawa była, a nawet
    dwie.

    J.