  • Data: 2010-01-14 15:38:04
    Temat: Re: Dla mnie niezrozumiale zdanie ze slowem ekspektatywa
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiber napisał(a) w <hind6b$uln$1@news.onet.pl> :

    > W takim, że skoro pojawia się w cytowanym przez Ludka piśmie, to znaczy,
    > że w języku występuję.
    Że ty występujesz, to wiem. ;)
    Natomiast z twoim rozumieniem występowania słowa nie bardzo się zgadzam.

    > Każdy, który zatwierdzi krąg zatwierdzatorów zwany UZUS-em. 40k wyników
    > w Guglu dla niezbyt znanego terminu z żargonu prawniczego to wynik
    > całkiem przyzwoity.
    Przykro mi, ale internetowe zaistnienie czegoś nie bardzo mnie przekonuje.
    Internet to największy śmietnik świata i nie trzeba dokonać cudów, żeby
    zmusić Google do podawania np. 6 stron z wynikami dla hasła "mkarwan to
    debil" - czyz nie ty bawiłes sie na pręgierzu taką żonglerką?
    Niegdyś w tygodniku "Forum" przedrukowano dowcip rysunkowy z chłopcem
    pytającym ojca:" Tato, jeśli w lesie zwali się drzewo, a nie było przy tym
    telewizji, to, czy ono naprawdę się zwaliło?"
    Ja rozumiem, ze młode pokolenia uważają internet za najważniejszy, ale bez
    przesady. ;)

    > Sprawdź u Kurpisz, Kopalińskiego, na Guglu.
    Jako, ze istotny fragment mojej odpowiedzi wyciąłeś, to ponownie go
    zacytuję. :P
    "W dostępnych słownikach słowa nie ma. Zwracam honor jednak, ponieważ
    znalazłem słowo w słowniku Arcta z 1929 roku jednak poprzedzone
    wykrzyknikiem ("Przy niektórych wyrazach obcych postawiliśmy wykrzykniki,
    wskazując w ten sposób, że są to barbaryzmy, których należy unikać")
    Zatem moje *odczucie* językowe w stosunku do tego potworka było jednak
    słuszne.  ;)"

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.