    From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Deklaracja CEEB z GUNB
    Date: Sun, 6 Feb 2022 18:19:57 +0100

    nadir w
    <news:61fffeb0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Tak, wprowadzili w zeszłym roku. Nie pamiętam już jakie to
    > rozporządzenie/ustawa, ale jak wpiszesz w google "deklaracja źródło
    > ciepła", to coś na pewno znajdziesz.
    > Z tego co pamiętam, to właściciele/zarządcy istniejących budynków mają
    > czas do lipca, a nowo powstałe 14 dni od oddania budynku w użytkowanie.

    Potwierdzam.

    Za FAQ
    https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-e
    misyjnosci-budynkow#k1
    cytuję pp:

    "Wszystkie regulacje dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
    zostały sformułowane i zdefiniowane w rozdziale 5a ustawy z dnia 21
    listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o
    centralnej ewidencji emisyjności budynków. Przedmiotowe rozwiązania ustawowe
    zostały wprowadzone ustawą nowelizującą z dnia 28 października 2020 r. o
    zmianie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz niektórych
    innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 2127)."

    --
    'Tom N'