  • Data: 2008-09-09 11:11:56
    Temat: Re: Czytelny podpis - co to takiego?
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 08:13:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlatego że tak szybciej obsługuje się klientów. Zamiast pisać dwa
    > razy imię i nazwisko, a potem podpis, od razu klient pisze swoje imię
    > i nazwisko, które jest również podpisem.

    > Z podpisu musi wynikać kto odebrał paczkę, przecież nie jesteś jedyną
    > uprawnioną do tego osobą.

    Każdy uprawniony musi się wylegitymować. Pani coś tam z dowodu spisuje.
    Pytanie po co we wniosku o dowód w specjalnym okienku składam swój podpis
    by później był on wydrykowany na dowodzie

    > Dlatego, że częściej podpis czytelny ma większą moc dowodową niż coś,
    > co według kogoś wydaje się Jego Bardzo Ważnym i Osobistym Podpisem, a
    > który jest tak napisany, że potem grafolog na jego podstawie niewiele
    > może stwierdzić.
    To dlaczego ten Mój Bardzo Ważny i Osobisty Podpis jest wymagany we wniosku
    do dowodu w każdym banku podczas zakłądania konta i pewnie jeszcze w kilku
    innych miejscach

    Swoją drogą tak mi teraz się przypomniało,że pomimo złożonego wzoru podpisu
    w banku i weryfikowania z nim np podpisu pod dyspozycją wypłaty (jeszcze
    kiedyś jak nie obowiązywały karty identyfikacyjne) przy podpisywaniu umowy
    o jakiś tam kredyt pani poprosiła o czytelny podpis.

    Ta sytuacja przypomina mi trochę inną jak w jednym druku trzeba podac datę
    urodzenia i PESEL

    --
    Pozdrawiam AdamS