  • Data: 2008-09-09 11:00:37
    Temat: Re: Czytelny podpis - co to takiego?
    Od: "wsm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ga3m8n$uo8$1@news.onet.pl...
> [...]
    [...]
    > No zaraz dojdziemy do tego, że to pole na druczku jest po to, żeby ułatwić
    > pracę na sortowniach poczty polskiej;) Bo do tego zmierzamy ;)
    > Nie - to pole jest po to, żeby było trudniej wypełnić druczek. I tylko po
    > to. Zostało z prlu, kiedy to każda informacja była cenna i czy więcej
    > papierków tym lepiej. I pewnie jeszcze trochę zostanie.

    Nie masz racji.
    Są adresy, jak ktoś wcześniej pisał, że osoba mieszka we wsi np. Czarna Góra
    pod numerem 265, a poczta jest w sąsiednim Jurgowie o kodzie pocztowym
    34-532. Jak wpiszesz ten kod przy Czarnej Górze to formularz będzie uznany
    za błędnie wypełniony i ma prawo zostać odrzucony i to wcale nie przez
    pocztę, tylko przez adresata formularza i sprawa nie zostanie załatwiona.
    Spróbuj takie sztuczki zrobić np. przy przy rejestracji samochodu - na
    deklaracjach AKC-U, na VAT-24 itp, wniosku do Wydz. Komunikacji - pogonią
    Cię, aż wypełnisz prawidłowo.
    WSm