  • Data: 2013-11-28 08:22:00
    Temat: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hikikomorisan wrote:

    > To maja 5 lat wyniesc sie z miasta.
    >
    > Dlaczego maja tu mieszkac, skoro TRUJA innych.
    > Bieda upowaznia do szkodzenia innym?
    >
    > Ten zakaz palenia w piecach, nie wynika z urzedniczej milosci do
    > niepalenia weglem. To presja spolecznej inicjatywy i zmasowanego ataku
    > mieszkancow na urzednikow. To efekt wysokiego zanieczyszczenia
    > powietrza w Krakowie, a nie widzimisie "bo tak".
    >
    > Moim zdaniem 5 lat to za dlugo - powinno byc gora 2 lata. Bo juz teraz
    > znow smierdzi spalenizna z piecy. A do tego malo ze smieradzi, to
    > jeszcze widac jak stacje rejestrujace pokazuja pozim zanieczyszczanie
> [...]

    A dlaczego miłośnicy swieżego powietrza nie mieliby się wynieść na wieś?

    Ale Ty jesteś naiwny. Jesteś w stanie zaproponowac jakiś program czy choćby
    szkielet pomysłu jak to zrealizować bezkolizyjnie i tak, żeby zadziałało?
    Czy tylko napisać jak byś chciał żeby było? Bo życie napisze Ci inny
    scenariusz.
    Napisz proszę - jak załatwić zmianę ogrzewania u emeryta?
    (któremu za wieloletnią pracę państwo daje jakąś jałmużnę)
    Przecież on "nie przeskoczy" żadnego programu - nawet współfinasowania.
    W praktyce może się okazać, że za chwilę będziesz się pluł, że
    dołożyli Ci podatku, żeby wstawić piece biedakom...