  • Data: 2013-11-28 22:24:20
    Temat: Re: Czy tu prawo nie dzia?a wstecz?
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.11.2013 17:01, Robert Tomasik wrote:
    > w wiadomości news:l76v0s$jp8$1@node1.news.atman.pl...

    > GDzie stosunkowo nieduża przeróbka, to nieduża. A jak przykładowo dom w
    > ogóle nie ma przyłącza do gazu? Albo mieszka tam 9-cio letnia babcia, co
    > ma tę całą uchwałę w d...-ie? Zabronisz jej palić węglem, to zamarznie.

    No to wprowadzimy eutanazje przez niepalenie w piecu. Trudno. Jej wybor.
    Moze zamarzac lub nie zamarzac. Ja nie pale weglem i nie zamarzam.
    Znaczy - da sie. Jakby weszla ustawa, ze MAM PALIC weglem, lub marznac,
    to bym palil weglem.

    > Nie pomijam. Zauważam, że w praktyce to bedzie jeszcze przez wiele lat
    > nie do wprowadzenia w stosunku pewnie do kilku procent mieszkańców.

    Nie. Mieszkancy maja 5 lat. Potem zacznie sie karanie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx