  • Data: 2009-06-11 11:20:33
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Oczywiscie jestes w 100% pewien tego co piszesz i na pewno jestes
    > przekonany, ze to co napisales ma zawsze zastosowanie?

    Już nie, faktycznie zapomniałem, że dotyczy to zakupu przez osoby fizyczne.
    Chyba wątkotwórca powinien sprecyzować nieco jaśniej sytuację, bo
    spotkałem się z hurtowniami, które chętnie sprzedają jednak detalistom
    (w sensie - osobom fiz., bez zarejestrowanej działalności), nawet duże
    ilości. Wystawiają wówczas paragon albo fakturę na dane osoby (bez
    nipu). Jak to wtedy traktować?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL