  • Data: 2009-06-11 11:39:17
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h0qor1

    > Czasem ustępstwo kosztuje mniej niż reklama w tworzenie pozytywnego PR.

    Ale jaki PR? Firmy, o której pójdzie "plota", że jakby co, to można ją
    robić w jelenia, bo bez zmrużenia oka zwraca kasę i przyjmuje towar z
    powrotem? Ja osobiście dziękuję za takie PR ;-) Kiedyś też byłem taki dobry
    i naiwny. Do czasu, gdy pewien klient zaczął traktować mnie niemal jako
    "wypożyczalnię" towarów.