  • Data: 2006-03-06 13:25:22
    Temat: Re: Czy można wysłać anonimową paczkę?
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > A czy ktoś weryfikuje podane dane nadawcy? :)
    > Tylko zapomnij o ewentualnej reklamacji...

    Zastanawiałem sie niedawno nad tym czy adres nadawcy paczki może być w
    innym kraju niż poczta na której się go nadaje?

    Na przykład jestem przejazdem w jakimś kraju, nie mam tam żadnego
    adresu, ani nawet nie przebywam w nim dłużej niż parę godzin, a
    potrzebuje nadać paczkę. Co by Poczta Polska powiedziała na to gdybym
    przyniósł paczkę do nadania z adresem nadawcy na przykład w Szwajcarii?

    Oczywiście z istniejącym adresem, który w jakiś sposób do mnie
    przynależy (niekoniecznie pod nim mieszkam, no ale przypuścy mogę pod
    nim odebrać przesyłkę, lub przynajmniej dostanę o takowej informację i
    będzie na mnie czekać), no i chodzi o to by mieć możliwość reklamacji
    gdyby taka paczka zaginęła.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html