  • Data: 2006-03-07 06:46:07
    Temat: Re: Czy można wysłać anonimową paczkę?
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałem sie niedawno nad tym czy adres nadawcy paczki może być w
    > innym kraju niż poczta na której się go nadaje?

    Było kiedyś w radiu wyjaśniane czy tak można oszukać pocztę i nie zapłacić
    za przesyłkę zagraniczną, wpisujemy adres na który chcemy aby paczka dotarła
    (gdzieś w afryce) w miejscu nadawcy a odbiorce wpisujemy fikcyjnego gdzieś
    w kraju i wysyłamy paczkę po cenie krajowej , paczka nie dochodzi bo
    odbiorcy nie ma i wraca do nadawcy czyli na adres jaki podaliśmy gdzieś w
    afryce i tak za cene paczki krajowej paczka jedzie do afryki ;)
    no ale nie jest tak pięknie bo podobno takie paczki jadą do koluszek :)

    Grzesiek