  • Data: 2002-02-27 07:39:06
    Temat: Re: Czy dziecko poczete po smierci ojca...
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0202261611410.1397-100000@localho
    st...

    > I co w tym dziwnego? Sąd zapewne ustalił ojcostwo i przyznał ojcu władzę
    > rodzicielską, z którą wiąże się obowiązek alimentowania dziecka
    > (przynajmniej tak by to wyglądało u nas - nie ma regulacji dot. banków
    > spermy, a przecież domniemania zawarte w KRO dotyczą _współżycia_
    > rodziców).

    No tak. Wyrzucasz stary zardzewiały nożyk do kosza.
    Pracownik śmietniska znajduje go i zabiera do domu.
    Jego żona celowo bierze i wbija go sobie w serducho.
    Ciebie zamykają bo to twój nóż.
    To rzeczywiście nic dziwnego.

    W każdym razie będę się trzymał z daleka od wszelkich
    banków, bo nagle się może okazać, że jestem ojcem całego
    przedszkola...

    Pozdrawiam ... Miroo